söndag 21 augusti 2011

Fight Circuit, Sh'bam och Cykel

De senaste dagarna har jag minst sagt laddat batterierna. I torsdags och fredags hade vi Nordiska Ledardagar med SATS vilket var superkul.

Dagarna innehöll tabata stationsträning, PT small group, Fight Circuit, Sh'bam samt en mängd andra svettiga stationer, föreläsningar med Tomas Enhager samt massor av inspiration och verktyg. Vi avslutade dagarna med en stor fest på fredagkväll innehållande körslaget ( något av det roligaste jag gjort i mitt liv )

Lördagen tillbringades med mina kära kollegor på Landala då vi hade kickoff inför hösten. Teambuildning, lekar, träning och toksmarrig middag på Manana och party.

Idag är det vila och återhämtning som gäller... men också lite planering. Jag har nämligen bestämt mig för att testa alla klasser på Landala och träna för alla instruktörer denna terminen :-) Jag blev så inspirerad denna helgen med all träning. Fight Circuit är en klass som jag med största sannolikhet inte hade gått på annars, men det var såå kul. Jag fick även en nytänding för cykel, så jag bestämde mig för att köra igenom hela schemat. Dessutom är det ett bra sätt för mig att lära känna alla instruktörer bättre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!