måndag 4 juli 2011

Det här är jag



Alla bloggar av olika anledningar. För mig är det avkopplande och ett sätt att sortera mina tankar... som en dagbok att kunna gå tillbaka till och minnas härliga stunder. Jag tänkte vara lite personlig och skriva något om mig själv varje dag.

Jag är bra på många sätt :-) och det här tycker jag är mina bästa egenskaper:

- omtänksam
- flexibel
- kärleksfull
- öppen
- målfokuserad

Mina sämre egenskaper är:

- hetsigt humör
- otålig
- rastlös
- impulsiv

Om jag skulle förändra en sak hos mig själv så skulle det vara det här:

- Att bli en bättre lyssnare (vara mer förstående) och behålla humöret när jag blir arg eller ledsen.

Det här tror jag på:

- magkänsla
- människans godhet
- miljö påverkar mer än arv
- kärlek vid första ögonkastet
- män är från Mars, kvinnor från Venus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!