fredag 8 juli 2011

Vissa dagar är viktigare än andra...

Det är lustigt hur vi ser olika på tillfällen och högtider. Så här är det för mig...

Superviktigt

♥ Födelsedagar
♥ Jul
♥ Semestern

Halvviktigt

♥ Nyår
♥ Påsk

Totalt oviktigt

♥ Namnsdagar
♥ Midsommar
♥ Bokrean

Vilka tillfällen är viktiga för dig?

och såhär tillbringar jag helst...

... min födelsedag firar jag gärna med min kärlek och fina vänner. En middag ute eller en stor fest med mycket bubbel och skratt :-)

... julen är ett måste att fira tillsammans med Lukas. Gärna tillsammans med min kärlek och familjen. God mat och dryck är ett måste, jag vill ha en traditionell jul.

... semestern vill jag dela med nära och kära. Jag tillbringar gärna ledigheten i Sverige, allra helst runt klippor och bad. Vanligtvis blir det några veckor i Sverige men även någon vecka utomlands. Kvalitetstid tillsammans med Lukas men att få lite egentid vid havet är också lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!