fredag 8 juli 2011

Hipp Hipp Hurra!




Bloggen fyller 1 år! Det har varit ett fantastiskt år fyllt av kärlek, glädje och tacksamhet. Jag kollade igenom bloggen och JÖSSES vad mycket grejer jag/vi hunnit uppleva detta året...

4 st utomlandsresor: Egypten, Mallorca, Sicilien och Cypern
Lukas har lärt sig simma
Varit på konserter: Lars Winnerbäck, Melissa Horn och The big 4 ( Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax)
Besökt gamla hemtrakter

Tappat rösten - stämbandsinflammation
Krabbfiske vid havet
Blivit återförsäljare för Glimra Förlag
Provat LCHF- diet
Marstrand - Carlstens Fästning
Hittat kärleken
SPA helg på Stenungsbaden Yacht Club
Bio - Rango, Megamind och Shrek
Besökt Sci-Fi mässan
Anlitat "Kocken & Jag" för hemleverans av mat
Åkt ambulans oc varit inlagd på sjukhus
Massor av härliga bruncher
Jul på Liseberg
Kräksjukan
Gjort en egen adventskalender
Naturhistoriska muséet
Botaniska Trädgården
Lukas börjat på ISGR, nollan
Nordiska Ledardagarna med SATS
Universeum
Borås Djurpark
Brännboll i Slottskogen
Minigolf
Köpt nya kamera Canos EOS 550D

Jag har även hunnit läsa och lyssna på MASSOR av intressanta böcker. Jag har säkert glömt någon men dessa är de jag kommer ihåg... Jag älskar Storytel som gör att jag kan lyssna på ljudböcker direkt i mobilen!

Dessa böcker har jag lyssnat/läst under bloggåret:

Livet Deluxe
Now build a great business
Kl 10.31 på morgonen i Khao Lak
Idéboken
Otryggare kan ingen vara
Små citroner gula
Fritt fall
Matrevolutionen
Business Stripped Bare
Leadership Challenge
When Team Works Best
Den rätta gnistan
Det är i backarna man rycker
Det kan bli DU!
Första hjälpen vid telefonkramp
Så blir du en stjärnsäljare

Kriget är slut
Säljchefens speedbok
Live it, Love it, Earn it
Otryggare kan ingen vara?
Vem gråter vid din grav?

Munken som sålde sin ferrari
Feel the fear guide to - lasting love
Tid för förändring
Drömliv
Attraktionslagen
Det blir alltid som man tänkt sig
Ta vara på motgångarna
Ta skit och gör det till guld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!