onsdag 6 juli 2011

Inte utan min iphone.

Idag ( ca 7 mån efter att jag tappade min mobil ) besökte jag trebutiken för att lämna in telefonen på reparation. Jag har inte brytt mig tidigare, för det har inte varit så illa men nu börjar repan bli större så att jag har svårt att läsa vissa saker.

Innan hade jag gjort en skadeanmälan via nätet och jag var tvungen att ha med mig en bekräftelse för att kunna lämna in telefonen. Jag fick således gå hem igen och återkomma så snällt en annan dag. Handläggningstiden är sedan ca 2 veckor och under tiden kunde jag få en lånetelefon, dock ingen iphone. Det suger!

Den är mitt liv och botemedel mot allt tråkigt. Absolut bästa tidsfördrivaren när man väntar på spårvagnen eller annat trist! Maila, surfa, facebooka, lyssna ljudbok eller musik. Jag kan inte förstå hur man klarar sig utan en smartphone?! Snacka om I-landsproblem när världen känns lite kassare utan sin egen telefon i 2 veckor!

1 kommentar:

  1. Hej
    Vad skulle reparationen gå på?
    Vi lagar den samma dag den kommer till oss och vi skickar tillbaka den samma dag.. så du är utan din telefon i ca 2 dygn.

    www.nollattans.se just nu sommarpris på iphone lagning.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!