onsdag 21 december 2011

Stresspåslag 100.

Idag tänker jag inte ens försöka att vara positiv för just nu händer något som påverkar mitt privatliv till kaos. Fick ett oerhört jobbigt besked i veckan och efter många energikrävande samtal har jag fortfarande inte ro i kroppen. Kan liksom inte bli ett högre stresspåslag än så här.

Tur att det funkar så bra jobbmässigt i alla fall annars hade jag nog skjutit mig i huvudet. Jag har helt fantastiska kollegor och en underbar pojkvän, vilket jag verkligen fick bevis på idag... Jag är lyckligt lottad som är omgiven om en sådan omtänksamhet och kärlek.

Vill bara få detta ur världen så att jag kan gå vidare, ladda på med ny energi och fokusera på det positiva. Jag är en person som tror att det finns en mening med allt. Just nu har jag bara himla svårt för att se den meningen och vad jag kan lära mig av detta... Men någon har visst sagt ... what doesn't kill you ... make you stronger! Jag litar till processen och ber till högre makter / karma / good will / att jag får ett positivt besked imorgon. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!