lördag 28 augusti 2010

Who am I?

Två saker har jag lagt på minnet idag...

Historia 1. Det ena är att min kära väninna Malin (nämde jag att hon är 23 år, toksnygg och modell?) var på Push igår och blev kallad milf. I mitt stilla sinne tänkte jag... OK, men hon har ju inga barn...dessutom är hon ju bara 23 år. Kan man ändå kategoriseras in i gruppen milfs då? I am chocked! Frågan kvarstår vad kallar man en äldre modell, á la 36 år och mamma? Who am I? Nothing?!

Historia 2. Dagens sämsta ursäkt. Står på Kapellplatsen och delar ut flyers om fri provträning med ett glatt humör "Får jag bjuda på lite fri träning?" En man svarar : "Nej, tack jag har ... (Här trodde jag att han skulle säga "Nej, tack jag har redan träning") Vet du vad han säger? "- Nej tack, jag har händerna i fickan." OK, jag förstår... orkar du inte ta upp händerna ur i fickan kan jag förstå att du inte kommer masa dig iväg till gymet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!