måndag 11 oktober 2010

Höstmys!

I går var en härlig söndag. Först var det dags att gå på maskeradkalas med Lukas på Stadsmuséet. Jag är numera mycket medveten om att Stadsmuséet ligger nere vid kanalen och INTE uppe vid Götaplatsen. Där ligger nämligen Konstmuséet. Nåja... man kan säga att muséum inte är min styrka och att det var alldeles för länge sedan jag besökte några. Svettiga och "bara" 10 minuter sena lyckades vi ändå hinna fram till kalaset innan det det blev alltför pinsamt.



Lukas var utklädd till monster och med lite smink lyckades vi faktiskt fixa till
ett ganska läskigt sår... Trovärdigt eller hur?

Denna sommaren har varit den bästa på länge och nu välkomnar jag den härliga hösten. Jag gillar hösten. Det är som någon slags pånyttfödelse. Allt tar fart igen efter sommaren. Fler pass på gymet att välja mellan :-)

Eftermiddagen spenderades tillsammans med Filip och vi avnjöt säsongens förmodligen sista grillning utomhus ... Sweet :-)

Det är faschinerande med höstens alla färger och jag passade på att fotografera lite på vägen till Krokslätt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!