måndag 10 oktober 2011

Älskade vardag!

Jag har ett enkelt tips för att förgylla vardagen. Jag och Lukas träffar regelbundet en god vän till mig som också har en son i samma ålder som Lukas. Varannan vecka bjuder jag på middag och varannan gång är det vi som blir bortbjudna.

Vi har gjort det enkelt för oss med maten då det ska vara E N K E L T. Idag blev det spagetthi & köttfärssås (dock var den gudomligt god) och förra gången bjöd jag på tacos. Ett glas vin till oss vuxna och läskeblask till barnen. Mitt i veckan.

Att umgås och ses mitt i veckan, gör i alla fall min vardag lite mer energifylld! Middagen ska ju ändå göras men visst är det mycket roligare med trevligt sällskap! Både för stora och små :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!