söndag 16 oktober 2011

Lovely sunday!

Vilken fantastiskt skön söndag! Jag, Lukas, Filip, Lisa, Thomas och kids var ute i det härliga vädret och geocachade. Denna gången hittade vi 2 skatter så det var lyckat! En hitade vi uppe vid Skanstorget och den andra vid Hagabion.

Efter skattletandet var det fikapaus med pannkakor, sylt och grädde :-) Sedan blev det lek & bus i Slottskogen några timmar. När vi kom hem hade vi varit ute i fem timmar - underbart! Lukas softade med en film och jag bakade hemmagjort knäckebröd. Mums!



Fantastiskt duktiga skattsökare :-)




Lisa och jag njuter i solen




Härliga Abbe!



Snyggaste killarna!



Lukas leker jage i labyrinten





Min kärlek



Sötaste lilla fotomodellen :-)


Coola killar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!