söndag 27 februari 2011

Dag 29 - Mina ambitioner

De som känner mig vet att jag har höga ambitioner både privat och yrkesmässigt.



Jag har dock en ambition i livet som är viktigare än något annat. Vår son Lukas. Att ge honom tryggghet, harmoni och en styrka som räcker till för hela livet. Jag kommer förmodligen att göra misstag och jag kommer inte vara en perfekt mamma. Men jag kommer alltid att tokälska honom villkorslöst. Han kommer säkerligen någon gång bli besviken, arg och förvånad över saker jag gör eller säger. Men han kommer aldrig ifrågasätta om han var önskad, älskad och behövd.



Andra saker som jag längtar och har lust med just nu är:



Resa till värmen (note to myself. Du har bokat 2 veckor i juni)

Träffa mina vänner oftare (note to myself. Ring dem!)

Gå på AW och dricka goda drinkar (note to myself. Varför inte redan på fredag?)

Träna Yoga (note to mysef. Eller anything. Just do it)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!