fredag 6 maj 2011

Mot sydligare breddgrader.

Bara 5 veckor kvar till semestern börjar... Jag känner mig fräsch ( inte sliten ) så det är en lite skum känsla att gå på semester redan i mitten av juni.

Semestern kommer starta fantastiskt skönt med 2 veckor i Egypten. Kommer bo på Sun Garden Grand Resort i Hurghada. Sviten är bokad och det kommer bli en skön ledighet med fokus på Lukas. I sedvanlig svennebanan- style finns det barnklubb, minidisco och familjeaktiviteter som arrangeras flera gånger i veckan. Men jag måste erkänna. När vi var i Cypern var det toppen! Det är så himla bra och enkelt när man reser med kids.

Viktoria ska med på resan och i utbyte mot att jag sponsrat en del av hennes resa kommer hon hjälpa mig lite med Lukas. Lukas är ju helt underbar att resa med, men jag skulle gärna vilja passa på att ta några dyk i Röda Havet och det är lite svårt med en 6 1/2 åring. Däremot ska Lukas snorkelutrustning med. Han kommer älska att uppleva snorkling på riktigt... än så länge har det bara varit i badkaret :-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!