lördag 28 maj 2011

Dagen du inte bör glömma.

Var inne och jobbade några timmar idag. Jag kör på nu även om jag känner mig sliten. Om 2 veckor är det nämligen jag som ligger med en färskpressad fruktdrink i min hand och sand mellan tårna. Yes, snart är det dags för Egypten! Härligt att ha något att se fram emot. Tjohoo!

Men. Tillbaka till nuet. Imorgon är det Mors Dag. Förra året lade jag en käck kommentar till Lukas pappa i stil med "Jag vill inte låta anklagande men det hade varit trevligt om du kom ihåg Mors Dag, eftersom Lukas knappast själv kan hållas ansvarig för det."
I know. Sometimes låter jag som en bitch. Sorry!

Detta året kom han dock ihåg Mors Dag. Ett fantastiskt fint blomsterarrangemang i kruka, 2 st paket smarriga färska jordgubbar, en kylskåpsmagnet med härligt ordspråk samt en flaska Amarone. Tack Stefan och Lukas!

Det lönar sig tydligen att vara en bitch ibland ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!