lördag 31 juli 2010

Endast Jessan är vaken...

Från mitt sovrumsfönster ser man alla taken... endast Jessan är vaken. Suck.
(Om någon av en händelse skulle se mig stå och fotografera kl 05:00 på grannhusen en lördagmorgon så måste de tro att jag är ett riktigt wacko)
Varje morgon vaknar jag mellan kl 04:30-05:30. Jag har semester, möjlighet att sova om jag bara kunde. Men jag kan inte. Jag vaknar och känner mig utvilad vilket jag omöjligen kan vara med ca 3-4 timmars sömn i kroppen. Jag förstår ingenting. Men det gör mig irriterad. Gäsp.

På måndag är det dax att börja jobba igen, det kommer förhoppningsvis få mig att sova bättre. Att få bita tag i lite utmaningar igen och låta hjärnan jobba vid problemlösningar. Jag antar att jag inte behöver mer semester nu. Jag är mer än utvilad :-)

Nu blir det ljudbok, kanske kan somna om igen någon timme innan Lukas vaknar och dagen omfamnar mig.



Morgonvy från mitt sovrumsfönster kl 05:00 lördag morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!