fredag 16 juli 2010

Jag älskar Lasse!

Jag är dödskär. I Lars Winnerbäck! Så mycket att jag skulle vilja ligga med honom ;-) Har precis kommit hem efter en fantastisk konsertkväll men några av mina favoritartister Laleh, Melissa Horn och Winnerbäck. Solen har värmt min kropp hela dagen och kvällen avslutades med ett färgsprakande fyrverkeri. High on life :-)



Med det här bandet var man berättigad att stå i en liten aspärrad "ficka" framför scenen. Fick några bra bilder på Melissa Horn men när Winnerbäck skulle spela var det smockfullt så då var det svårt att ta bra bilder.. Dubbelklicka på bilderna för att se dem större :-)



Vi älskar Lasse!



Bilder tagna ute från gräsmattan





Vackra och skönsjungande Melissa Horn





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!