söndag 18 juli 2010

För mycket vin - för lite träning

Det har varit en härlig semester, dock med inslag av för mycket vin och för lite träning. Det är bara att inse, det går åt skogen om jag inte kör med PT.
Ampi kom hem! Jag står på ruinens brant ;-)

Ja, så antingen kan jag sitta här och känna mig seg eller så får jag ta tag i det. Jag väljer det senare alternativet och snörar på mig joggingskorna! Några varv senare med ett efterföljande styrkepass på gymet känner jag mig pigg och stark!



Nu dags att softa framför TV:n. Det blir premiär eftersom det är första gången på 3 månader som jag slår på den och tittar :-) Tror inte att det är många som aktivt väljer bort TV tittande i sitt liv - å andra sidan använder jag ju datorn desto mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!