onsdag 21 juli 2010

Katt vs Boyfriend

Pratade med Lina häromdagen om att vara singel... både fördelar och nackdelar. Vi kom båda fram till att ibland skulle det vara nice att ha någon att mysa med, men att man kanske inte känner sig redo att gå in i något nytt..

" Ja, själv funderar jag på att skaffa mig en katt" säger min kära vän helt plötsligt.
En katt?? Hur tänkte hon där? Att jag inte bryter ihop... Snillen spekulerar :-)

Nej, då väljer jag hellre pojkvän. Förstår tanken men lite för hårigt för min smak :-)

Vi byter ämne. Aftonbladet är kanske en av de tidningar som skriver mest strunt men alltid hittar jag något som fångar mitt intresse. Visste du att en av fem föräldrar ångrar namnet de givit sitt barn .. och guess what? Jessica är med på listan över barnnamn som föräldrar ångrar mest :-). Känns ju bra att ligga i topp på något!



http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7466608.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!