lördag 24 juli 2010

Spännande!

Den som känner mig väl vet att jag inte är någon tjej som går igång på röda rosor. Jo, jag gillar att få blommor från den jag älskar, men blir gärna inte uppvaktad med rosor, choklad, underkläder... ja you name it! All traditionell romantik går fetbort. För mig är det totalt opersonligt och det är liksom inte att se vem jag ÄR.

Därför kan jag inte låta bli att le åt denna klockrena present som jag fick igår. En detektor med ficklampa för att mäta spänningen i eluttag. Charmigt och höjer definitivt spänningsfaktorn ;-)



Jag är fullt medveten att de flesta tjejer nu tänker "My god, är killen nuts?" Det finns så klart en historia bakom denna present, vilket gör den så rätt! Historien tar vi dock en annan gång...
Ps. Filip - ta inte illa upp! I love it! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!