onsdag 14 juli 2010

Knogpoker och champagne = livet!

Vilken fantastiskt trevlig dag och kväll. Först mötte jag upp Lelle, en gammal vän som jag inte träffat på minst 20 år, på Tranquilo. Vi avverkade gamla minnen som Halloween, moppar, vilka killar & tjejer som var heta då ( och förfallna idag :-) och uppdaterade oss på var övriga vänner befann sig i livet. Jag hade helt glömt bort knogpoker, om inte Lelle tagit upp det ... Herregud vad var det för sadistiska lekar som jag lekte som 14 åring? Det har jag med största sannolikhet förträngt... Hur som helst, 4 timmar flög iväg & man kan säga att det brände lite lätt i huden efteråt. Jag hade inte smörjt in mig med någon solskyddsfaktor, men hade inte räknat med att det skulle bli så trevligt...



Lelle och han trevliga flickvän Louise

Efter det bar det hemåt för en snabb dusch för att sedan möta upp Lizelotte på Caleo som förövrigt har fantastiskt god mat och trevlig personal. Jag tröttnar faktiskt aldrig på det stället. Med tanke på hur varmt och svettigt det var hade jag lika gärna kunna skippa duschen...



Jag och Lizelotte svettiga & varma på Caleo

Avslutade sedan kvällen med ett glas kallt bubbel uppe på Rubys takterass.
Livet är gott!



Love bubbel ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!