onsdag 13 april 2011

3 % mindre fett.

Träffade min PT idag för en utvärdering av veckan som gått. Jag har varit duktig. Jag har ätit enligt överenskommelse samt tränat mina tre styrkepass i veckan.

Jag sade till henne att jag inte kände någon direkt skillnad men vågen visade -1 kg samt 3 % mindre fett på kroppen. Underbart!

Och till dig som nu tänker.. "Ja, men det är klart att vågen kan diffa beroende på hur mkt vätska du har i kroppen osv..." Förstör inte det roliga nu! Jag väljer att se det som fakta. I'm loosing fat :-)

Imorgon åker jag till Sicilien över helgen. På Sicilien finns det fantastiska tavernor med underbara goda rödviner samt bagerier med rykande färskt bröd. Jag väljer därför att njuta av minuset nu. Måndag är en annan historia :-)



Vem kan motstå ett glas rödvin med den här utsikten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!