tisdag 26 april 2011

Back in business.

Det var härligt att vara tillbaks på jobbet även om påskledigheten verkligen var helt ljuvlig och välbehövd. Sov till kl 11:00 igår vilket inte hänt på evigheter. Jag antar att min kropp sög åt sig och att det var precis vad jag behövde då.

Jag känner mig grymt stolt då jag trots massor av godis inte tagit en enda godisbit nu i påsk! Jag har avstått från socker och kolhydrater i snart en månad, med undantag från Italien då det blev lite bröd och en bakelse som slank ner ;-) Jag har kört ett strikt kostupplägg samt tränat mina 3 pass i veckan enligt överenskommelse. Belöningen är på god väg. Vågen visar nu - 3 kg och jag hoppas att det mestadels är fett som jag tappat. På fredag ska jag träffa min PT igen och då kan vi mäta lite mer exakt. Ska bli riktigt spännande...

Jag känner mig faktiskt sjukt motiverad och laddad. Jag orkar. Jag vill. Jag längtar.

Hemma känner jag mig också energisk. I påskhelgen rensade jag och toktvättade alla vinterkläder och förberedde för att gå ner i källaren. Kom inte längre än förberedde dock. Nu står det en fin hög med kartonger i mitt vardagsrum istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!