tisdag 1 mars 2011

Förkylning, del etthundrafemtio (eller något)

Hur länge är det OK att vara sjuk egentligen? Börjar tröttna rejält på detta nu. OK, inte så att jag är döende men tillräckligt för att jag inte kan träna. Jag flåsar som en tung björn när jag går i trappor och uppförsbackar. Influensan - du kan dra något gammalt över dig! ... och det kan alla räkningar som precis blivit betalda också göra. Finns det något tråkigare?

Jo, man kan ju alltid välja glädje. Jag är GLAD över att betala en hutlös summa i hyra eftersom det innebär att jag har tak över huvudet. Jag är TACKSAM för att betala mitt matkonto eftersom det innebär att jag är mätt. HA! HA! Happy Helmet får stanna kvar ett tag till. Kan behövas just nu.

Learn something every day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!