söndag 13 mars 2011

Business Stipped Bare

Jag har alltid gillat böcker men tycker att de tar en sådan förskräcklig plats. Jag tycker inte att det är så snyggt att ha bokhyllor i vardagsrummet men hade älskat att ha ett bibliotek med meterlånga hyllor med böcker. Just nu löser jag problemet genom att lyssna på ljudböcker, ett perfekt sätt att ta del av böckernas härliga värld men utan att behöva förvara dem ;-)

Jag lyssnar nästan varje kväll innan jag somnar och på detta sättet hinner jag "läsa" en hel del böcker i månaden. Just nu lyssnar jag på Business Stripped Bare skriven av Richard Branson. Hans företag Virgin innehar rekordet som snabbaste företaget i historien att omsätta över en miljard dollar (snabbare än Microsoft, Google och Amazon) I boken delar han med sig av sina erfarenheter om hur han ser på företagande. Superintressant bok!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!