tisdag 15 mars 2011

Creeps will always find a way.

Gulp. Häromdagen fick jag se otrohetssajten Victoria Milan som nu har inlett en reklamoffensiv i Sverige. Reklam som uppmanar mig att göra mitt liv mer spännande genom att ha en diskret liten affär.

Viktoria Milan är en sajt för gifta och sambos där de ”100 procent anonymt & konfidentiellt” kan skaffa älskare/älskarinnor.





När det gäller reklamen (både utomhusenheter, hemsidan och filmen) är det väldigt svårt att ta det på allvar. Det känns så oproffsigt att man tror att de skämtar. Tur är väl det eftersom det faktiskt hindrar mig från att bli riktigt j-la upprörd.

Vart är världen på väg? Vad hände med etik och moral? Rätt och fel?

Vad kommer next? .... Söker du spänning och njutning i vardagen? Våldta någon!"

Jag har bara ett ord för hela grejen. Tragiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!