onsdag 2 mars 2011

Spiksko i pannan på Ingrid.

Nej nu har jag fått nog. Kollar på Sveriges Mästerkock men blir så himla irriterad på Ingrid. ( Ja, du förstår HUR irriterad jag är då jag tar en paus i mitt tittande för att göra ett blogginlägg.. Me sicko? Inte alls..)

Här kommer en uppmaning till dig Ingrid. Sluta prata ner dig själv! Finns det något som gör mig rejält upprörd, så är det människor som inte inser sin egen storhet. Come On Ingrid... Believe in yourself! Här behövs en rejäl dos av både självkänsla och självförtroende!



Nu ska jag titta klart på programmet och se vem som åker ut. Spänningen är olidlig.
och för att hjälpa Ingrid lite på traven rekommenderar jag Mia Törnbloms bok Självkänsla nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!