söndag 27 mars 2011

Begär.

Har varit på utbildning och tagit del av de senaste rönen inom träning och graviditet. Jag får en hel frågor på gymet och känner att svaret ofta blir "Träning är bra för dig under graviditeten, men som alltid är det individuellt. Känn efter hur du mår". Hmmm. Lätt flummigt eller hur? Men nu har jag mer kött på benen om vad som verkligen gäller med träning och gravidet. Vilka övningar som är speciellt bra och vilka man bör undvika. Det var en bra och intressant utbildning!

Efteråt drabbades jag av sjuk craving på (begär efter speciell mat) ... hör på denna sjuka matkombinationen. Nej här är det nog inga smaker som gifter sig med varandra.

... jordgubbar (känns fräscht), tunnbröd (fortfarande OK) och ... inlagd strömming (här tappar jag det. I know) Inte nog med det.. jag var dessutom sugen på morotskaka så jag var tvungen att baka. Nu är den i ugnen och väntar på att bli uppäten :-)



och för dig som undrar... Nej. Jag är inte gravid ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!