fredag 25 mars 2011

Helgen har börjat.

Jag kommer ta ut föräldraledigt en del fredagar framöver och idag hämtade jag Lukas kl 13:30 från skolan. Lukas fick välja middag så vi köpte med oss kebab hem. Softade och tittade på Harry Potter. Känns helt sjukt att se en film kl 15 på dagen, men gud vad skönt att sitta tillsammans och mysa framför tvn en stund.

Veckan har minst sagt varit fullbokad. Medarbetar- och lönesamtal har tagit en stor del av arbetsdagen vilket har gjort att jag slarvat med lunchen som varit allt ifrån obefintlig till 15 min snabbt intag av mat. Jag vill helst inte skippa lunchen och framöver har jag bokat i 1 tim lunch i kalendern varje dag. Bra Jessica! Det gäller att leva som man lär.

Inte nog med det så har jag åkt på en förbaskad uvi (urinvägsinfektion) och äter nu antibiotika. Suck. Stack till Skatås igår på kvällen för en skön uppfriskande promenad och det var precis vad jag behövde för att inte skjuta mig själv i huvudet. Men... jämförelsevis med det som händer i Japan så känns mina egna problem ganska futtiga. Nästa helg är det jag som ligger och bubblar i jacuzzin på Stenungsbaden SPA. Peace!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!