söndag 9 januari 2011

Dag 04 - Det här åt jag idag.

Jösses - detta måste koras in till årets tråkigaste och mest ointressanta blogginlägg, men eftersom jag är en duktig flicka gör jag min läxa och följer uppgiften om att skriva om vad jag ätit idag.

Jag är en periodare och min största utmaning är att äta regelbundet. Oftast äter jag alldeles för sällan. Jag är oftast ganska picky med vad jag stoppar i mig när det gäller mat. Det blir ofta mat ute på restauranger, men då ska det vara god tillagad mat på fräscha råvaror och inte snabbmat. Jag hade inte klarat mig utan grönsaker, frukt och bönor men i mitt liv finns det utrymme för både pizza, choklad, vin och champagne. Då jag känner för det.

Det här åt jag idag. (Skäms för mitt dåliga matintag men så här såg dagen ut...)

12:00 Ciabatta med ost och skinka. En kopp kaffe. Grapejuice.

18:00 Kycklingpaj med ruccolasallad, tomater & gurka.

Med största sannolikhet kommer jag inte äta mer idag heller eftersom jag är proppmätt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!