måndag 10 januari 2011

Dag 06 - Min dag

... koras in som en av årets mest hysteriska. Önskar att jag kunde skriva ner en harmonisk och härlig dag but not...

Dagen började med att väckarklockan ringde 06:00. Duschade och åt en snabb frukost innan jag begav mig till SATS Landala för att öppna gymet. På morgonen var det ganska intensivt då vi bjöd medlemmarna på frukost och resten av dagen var minst sagt hysterisk. Min räddning under dagen var att jag och Martina gick ut och fick lite frisk luft då vi delade ut flyers och bjöd på fri provträning ute på stan.

Det märks att det är januari och att folk är sugna på att komma igång och träna. Sjukt mycket folk på gymet! Mitt i ruschen fick jag rusa iväg och hämta Lukas på skolan kl 17:00. Slängde i honom en korv med bröd och sedan fick han följa med mig tillbaks till jobbet två timmar då jag var tvungen att stötta receptionspersonalen under kvällen.

19:30 kom vi hem, jag fruktansvärt trött & irriterad efter 12 timmars intensiv arbetsdag. Lukas hittade en sprayburk på vägen hem och fick av misstag jackan nedkletad med silverfärg. Suck. Jag tog nagellacksborttagning på fläckarna och nu ligger jackan i tvättmaskinen så får vi se om den går att rädda...

Har nu ätit mat och avrundar kvällen med att läsa en godnattbok. Själv kommer jag att avsluta måndagen genom att skriva ned dagens tankar i min reflektionsbok ... och lyssna på ljudbok.

- Jag är tacksam för ...

- Idag är jag glad/stolt över...

- Detta behöver jag träna på ...

Imorgon är en ny dag. Thanks God! (Var tog guldkanten vägen idag?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!