söndag 16 januari 2011

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.

Ett till inlägg som korar in bland de mest meningslösa inläggen. No offense till de som gillar mode och skriver om det men känns lite som "coachen goes modebloggerska" på något sätt. Men OK... det handlar ju om att utmana sig själv med dessa 30-dagars inlägg.

Det är sällan jag har på mig samma kläder hela dagen.

Morgon:
Svarta stretchjeans och svart tunika.

Förmiddag (tränade BodyCombat)
Svarta löpartights, ett svart linne, tunnare rosa jacka och rosa skor. Everything from Nike.

Eftermiddag: (har precis duschat)
Just nu sitter jag i en handduk och ska snart ta på mig en ny outfit.

Over and out.



mina snygga Nikeskor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!