onsdag 15 december 2010

Oflyt - Oflyt - Oflyt

Om du har lyssnat på Olof Röhlander så vet du att man kan ha rätt roligt fast man har otur med saker och ting. Istället för att hamna i offerträsket "Typiskt, händer alltid mig" etc klappar du händerna i takt (som i en stadig hejarklack) och kör Oflyt-Oflyt-Oflyt! Det hjälper i alla fall mig att bli på gott humör igen :-)

Idag har förövrigt varit en sådan dag men tack vare Röhlander kan jag nu skratta åt eländet. Om du inte har någon käck hejarramsa att dra till när du känner dig som mest nere kan du kika in denna roliga video. Den lär få dig på bättre humör.

Men nu får det vara slut på oflytet för nu ska jag finlira till det sista på min presentation som jag ska hålla inför SATS ledningsgrupp i Stockholm imorgon.

Kikade in på den fantastiska sidan Slideshare (jag är en sucker för snygga presentationer) för att få inspiration. Kunde inte låta bli att le åt presentationen "Death by powerpoint" - En presentation om hur man gör en presentation :-)


Håll tummarna, nu ska jag och min killer-presentation rocka! och inte att förglömma... att förbaskade SJ sköter sitt jobb så att jag överhuvudtaget kommer fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!