lördag 25 december 2010

Julen 2010

Juldagen och jag känner lite antiklimax ... Jag har längtat, förberett, handlat och lagat mat inför julafton och dagen efter är hela festen slut. Det var en trevlig och stilla julafton igår. Tomten kom till slut (brorsan var utklädd) och jag antar att detta förmodligen är det sista året som Lukas faktiskt tror på tomten.

Idag har jag och Lukas varit på bio. En tradition som jag haft de senaste 25 åren och nu har förmånen att föra vidare till min egen son. Efter bion åkte vi hem och åt julmiddag hemma hos Lukas farmor och farfar.





Jerry fick den stora äran att agera tomte




Lukas myser med världens bästa Dida (farfar)


Lukas och världens bästa Baba (farmor)


Lukas, Anneli och Marina (kusinerna)



På bio "Megamind" i 3D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!