torsdag 30 december 2010

Feel good 2011!

I min kalender för 2011 har jag bokat in en härlig aktivitet varje månad för att fylla på med energi och ladda batterierna. Så här ser min må-bra kalender ut:

Januari - 60 minuters ansiktsbehandling



Februari - SATS inspirationsdag med massor av träningsglädje & inspirerande föreläsningar



Mars -
Spaweekend med övernattning & middag på Stenungsbaden Yacht Club Spa



April månad - Njuta av våren och plocka vitsippor



Maj månad -
Helkroppsmassage



Juni -
2 veckors sol & bad semester i Hurghada Egypten



Juli månad - Picnic vid havet



Augusti månad - Jag fyller år. Time for some party!



September månad -
Ansiktsbehandling



Oktober månad - Filmkväll & mys hemma


November månad - Avsmakningsmeny 7 rätters inkl vinpaket på Fond


December månad - Lång härlig vinterpromenad vid havet



Vad ska Du göra under 2011 för att fylla på din energi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Det uppskattar jag!